İtiraf Ediyorum



İtiraf ediyorum: Sanırım özlüyorum varlığını…

Yokluğun canımı yakıyor…
Sensizliğim aklıma geldiğinde iki damla yaş süzülüyor gözlerimden yanaklarıma…
Sonra; gururum baş kaldırıyor bu güçsüz halime…
Narin parmaklarım uzanıyor yanaklarımdan süzülen yaşlara…

İtiraf ediyorum; ben var ya ben deli gibi özlüyorum seni…

Hayat neden bu kadar acımasız? Anlamıyorum…
Yanlış zamanlarda yanlış insanlar çıkarıyor karşımıza…
Tıpkı senin benim karşıma çıkman gibi…
Fakat artık selamlaşmıyoruz bile…
Sen kendi kara kaplı defterine yazıyorsun bana dair yüreğinden geçenleri…
Ben mavi kaplı defterime karalıyorum sana dair gönlümden geçenleri…

İtiraf ediyorum; sana alıştığım gibi sensizliğe de alışacağım elbet…
Mavi defterime dökülen satırlar sana olmayacak zamanla…

Senin bir yabancı olduğunu öğreteceğim bu çocuksu yüreğime…






Gülten Taşkın




Fotoğraf: deviantART





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugün Günlerden Hasret

Anneysen Eğer

Bahtımız Güzel Olsun