Allah'ından Bul Sevgili!



Ne çok sevmiştik yüreklerimizi. Bakmaya doyamazdık gözlerimize. Ellerimiz ayrılmazdı, sıkı sıkı sarılırdık birbirimize. Kimse ayırmasın diye mi o denli sarıldık acaba? Belki de bir gün ayrılırsak bir daha sarılamayız diye düşünerek bu denli sardık birbirimizi… 

İlk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek değil mi sevdiceğim? İlk karşılaşmamızda düşmüştün gönlüme, hissetmiştim. Ben de düştüm senin gönlüne ama ilk ben düştüm senin yüreğine, bunu da yaz bir yere…

Arkadaş olamadan sevgili olduk seninle. Kıpır kıpırdı yüreğimiz, dostların diline bile düşmüştük. Ne güzel günlerdi seninle geçen günlerim be sevgili…

Çoğu zaman sitem etsem de seni ilk gördüğüm güne, bazen iyi ki gördüm, tattım bu duyguyu diyorum kendime…

Çabuk başladı bizde aşk ve başladığı gibi de hemen bitti. Aslında âşık olmuş muyduk birbirimize, o bile meçhul…

Ben kapıldım senin rüzgârına, çabuk estin geçtin be canım! Canım dedim bak sana. Dilim başka söyledi, kalemim farklı yazdı. Dilimin söylediği daha güzeldi çünkü sana özeldi, sende güzeldi, sana söylendiğinde anlamlıydı. Kimseye söylemedim, kimse duymadı benden o sözü. Bana söyleyenler oldu; sen gittin gideli her söyleyenden uzaklaştım seni hatırlattı diye…

Meğer mutluluğun yanında acı da varmış; severken mutlu olmanın bedelini yar gidince acı çekerek alırmış dünya bizden, aldı benden de…

Unutmuştum seni, fakat bir şarkı dinledim şimdi: “Pişman olup bir gün dönerse geri yıllar geçti unutmadım ihanetini, ben affetsem de yalan gözlerini Allah'ından bul ben susuyorum…“  sözleri hatırlattı bana senli günlerimi… 

Ah sevgili ah ne demeli sana…

Ahım var ama bedduam yok…

Tek dileğim yaşattığın gibi yaşarsın hayatta… 

Şarkıda da dediği gibi “ALLAH'INDAN BUL SEVGİLİ” 

Sevgi ile kalın…



Gülten Taşkın



Fotoğraf: deviantart

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugün Günlerden Hasret

Anneysen Eğer

Bahtımız Güzel Olsun