Evlat Kokusu



Uykusu geldiğinde anne bana sımsıkı sarıl diyip sarılarak uyumaya çalışan mis kokulu bir evlâdım var benim.

O uyuyana kadar hatta uyuduktan sonra bile defalarca öpmeme rağmen öpmelere, koklamalara, sevmelere doyamadığım cennet kokulum var benim.

Bizim uykuya geçişlerimiz onun bıcır bıcır konuşarak aklına gelenleri anlatması, seni çok seviyorum anne diyerek beni öpmesi koklaması ve benim de onun sevgisine sözlerine karşılık vermemle taçlanıyor.

Şükürler olsun ki biz birbirimize sarılınca 3 can oluyoruz. Çünkü Rabbim yavrumu benim gibi yalnız bırakmadı, ona bir kardeş bana 2. evladın sevincini yaşamayı nasip etti.

Ve ben anladım ki sevgi sözcükleri ile büyüyen, dualarla seni seviyorumlarla annesine sarılarak uyuyan çocuklar da anneler de daha bir huzurlu, daha bir mutlu..


 Rabbim tüm evlatları annelerine, annelerini onlara bağışlasın. Evlat isteyenlere evlat nasip eylesin. Fakat dünyaya getirdiği canın kıymetini bilmeyip ona zulmedip işkence edeceklere evlat nasip etmesin. Vicdanla merhametle sevgiyle çocuklarımızı büyütmeyi nasip eylesin....


Gülten Taşkın Zanbak


Foroğraf: Pixabay

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugün Günlerden Hasret

Anneysen Eğer

Bahtımız Güzel Olsun