Soğuk Bir Ekim Gecesi


Bilseydim bu denli beklendiğimi, istemezdim bu kadar bekletmeyi…
Gittiğim yollardan daha erken gelirdim…
Okyanus gibi olan yüreğine kavuşmak için yıkardım tüm engelleri…


Geldim işte… 

Er ya da geç geldim…
Tüm yüklemlerine özne olmaya geldim…
Kışı mı yoksa sonbaharı mı yaşayacağına karar veremeyen soğuk bir ekim gecesinde ay olmaya geldim…


Uzat üşüyen ellerini…
Yaklaştır ıslak gözlerini…
Tebessümü kondur dudağının kenarına…
Ben geldim hayatına…




Gülten Taşkın




Fotoğraf: daviantART

Yorumlar

Hayalbemol dedi ki…
çok iddialı :) Beklenen an ve final anı.

Gerçek umut ve sevgiyle bekleyenlerin,
sonunda beklentilerini fazlasıyla karşılamaları dileğiyle...
sosyomavi dedi ki…
Teşekkür ederim =) senden böyle bir yorum almak süper...

Aminn inşallah.. Bekleyenlere umut olsun diye yazdım bende zaten ;)
antiparadiqma dedi ki…
ne heyecanlı bişidir beklendiğin yere gitmek !

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugün Günlerden Hasret

Anneysen Eğer

Bahtımız Güzel Olsun