Şikâyetçiyim Şarkılardan

Ben şikâyetçiyim; bu şarkılardan, şarkı sözlerinden ve  notalarından. Alıp götürüyor başka diyarlara, yalnızlığımı daha çok hissettiriyor, acıtıyor yüreğimi…
Siz şarkılardan şikâyetçi misiniz? Şarkılar sizi de alıp götürüyor mu başka diyarlara? Acıtıyor mu yüreğinizi en derinlerden?
Yargılıyorum bugün şarkıları ve sözlerini. Nasıl böyle hüzne boğar insanı bu sözler, nedir bizim duygularımıza bu denli içten hitap edebilmesinin sırrı?
Peki, siz yargıladınız mı hiç?'' Sen nereden biliyorsun bunları hissettiğimi?'' diye sordunuz mu şarkılara?
Yoksa sadece gözyaşları ile mi eşlik ettiniz onlara? Masanızda bir kadeh, elinizde bir sigara ile…
Belki de çoğunuz yitirdiniz hislerinizi, hayat aldı elinizden. Hiçbir anlam yüklemiyor bu şarkılar ve sözleri…  
Boş gözlerle bakıp etrafa, sırf sessizlik yok olsun diye mi dinliyorsunuz?  
Ah bu şarkılar olmasa olmaz mı?                                                                  
Nereden biliyor bu şarkıyı yazan bizim hislerimizi?
Nasıl hitap ediyor yüreğimize?
Ne çok soru sordum bugün kendime ve size…
Hadi siz verin cevapları ben sustum…

Gülten Taşkın
Fotoğraf: deviantart

Yorumlar

Şair Degilim dedi ki…
"Seni terkedip de gitmek var ama
Ah bu şarkıların gözü kör olsun"

Şarkılarada sitem eden güzel eserler var.

Ben genelde sizin şikayet ettiğiniz yerlere gitmek istediğimde dinlerim şarkıları ve bundan da zevk alırım.

Kısa ve Öz şikayetim yoktur.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bugün Günlerden Hasret

Anneysen Eğer

Bahtımız Güzel Olsun